Public Relations: Jeres image udadtil

Public relations er, kort fortalt, det forhold I har til offentligheden og det billede, image, I har i den offentlige bevidsthed. Et undervurderet værktøj til at styrke sit brand.

Få øjnene rettet mod jer

Jeres kommunikationsstrategis overordnede målsætning er at få flere leads og øge salget. Hvis dette skal realiseres, skal to kriterier opfyldes. Jeres målgruppe skal kende til jer, og jeres målgruppe skal synes om jer og jeres produkter. Dette er public relations et vigtigt værktøj til at opfylde.

Hver dag bliver de danske medier overdænget med historier, cases og nyhedsforslag. Så det er altafgørende, at de rette historier bliver placeret de rette steder med de rette vinkler. Det kræver derfor et godt netværk og indgående viden om medier og journalisters arbejdsprocesser.

Derudover kræver det, at I kan transformere, den viden og erfaring I har til nyttigt og brugbart materiale for jeres målgruppe. Dette er med til at positionere jer som et brand, som har en mening og tager et ansvar. Egenskaber som virksomheder og forbrugere i stigende grad vægter højt.

En god PR-strategi hjælper jer således med at fastholde jeres nuværende kunder samtidig med, at I skaber jer et talerør til nye.

Jeg kan hjælpe jer med at omdanne jeres tanker til artikler, debatindlæg og LinkedIn opslag. Jeg sørger for at placere det de rette steder, så I bliver hørt, set og beundret af jeres målgruppe.

Få en uforpligtende snak om jeres PR-Strategi